Search
  • Zane Krēsliņa

Pērļu grūbu - bulgura passata

Es ilgojos pēc Itālijas, kura nu vairs ir tikai sapņainās atmiņās, tādēļ laikam arī passata. Kas tā ir? Tie prinicpā ir sasmalcināti tomāti, bet pārbaudot dažādus variantus -garšo labāk, maigāk, nekā tomāti savā sulā no ierastās bundžas. Šajā receptē, protams, der arī zināmie un pierastie, bet passata zinu, ka Rimi stāv noslēpusies pašā apakšējā plauktā, pie tomātu mērcēm. Itāļu ražojums sarkanā kartona iepakojumā.




Šī ir mazliet #leftover recepte, tāpēc jūs varat izmantot gan tikai viena veida graudus, vai dažādus, kā tas ir manā gadījumā.

Lūk, tad domās laižam uz Itāliju, un pusdienās apvienojam graudus, pievienojam latvisku pieskaņu ar pupiņām, un gatavojam! Sātīga un veģetāra maltīte garantēta.

4 porcijām nepieciešams:

*150g brūnā pilngraudu bulgura *100g pērļu grūbas *1 sīpols *Paciņa Passata vai tomāti savā sulā (400ml) *2 daiviņas ķiploka

*200g cūku pupas (izmantoju saldētas) *100g brinzas siera *Svaigs baziliks *Sāls, pipari *1tk sarkanās paprikas pulveris *1 ĒD eļļas Pagatavošana: *Novāra graudaugus ar ūdens attiecību 1:2 (250g graudu, 500ml ūdens, piemēram.) Kad viss ūdens izvārījies, ļauj zem vāka uzbriest. Ar dakšu uzirdina. Ja izmanto paciņas, tad pēc ražotāja norādījumiem. *Sakarsētā pannā apcep sagrieztu sīpolu, līdz kļuvis caurspīdīgs, pievieno smalki sakapātu ķiploku - apcep tikai pāris sekundes, līdz izdalās smarža. *Pagriež uguni mazliet lielāku, pievieno saldētās cūku pupas. Apcep visu kopā 5min. *Pievieno pannā uzvārītos graudus un tomātu mērci. Sajauc un sautē vēl 10min, kamēr pupas gatavas. Pievieno sāli, piparus un paprikas pulveri. Visu sajauc kopā. *Servē šķīvjos un pārber ar brinzas sieru. *Papildus es pasniedzu salātus no 1 sarīvēta kolrābja, 2 burkāniem, 1 smalki sagrieztas paprikas, kas sajaukti ar grieķu jogurtu un graudainām sinepēm. Garšo nudien kā majonēze, un vēl labāk. Ļoti atsvaidzinoši salāti.

Šis ēdiens bija ļoti variabls, izdevās ne tikai burvīgas pusdienas, bet arī veģetāri burgeri, ko labprāt notiesāja arī rūdītie gaļas ēdāji. Es, piemēram. :) Pa nakti masa labi sasūcas un gatavojot burgerus - plācenīti izveidot ir ittin viegli, pievienoju mazliet brinza sieru, apcepu pannā dažas minūtes. Lai izdodas!

0 comments

Recent Posts

See All

UZZINI PIRMAIS (NODARBĪBAS & MEDITĀCIJAS)

KONTAKTI

Nāc ciemos ! Mani var satikt pašā Rīgas centrā-

People Fitness Riga
Ernesta Birznieka Upīša 21E

Tāpat priecāšos saņemt ziņas, izmantojot kādu no sociālajiem tīkliem.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon