Search
  • Zane Krēsliņa

Kvinojas - saldā kartupeļa karijs

Rudenīgs, sildošs, krāsains, smaržīgs. Tāds, kas tik ļoti piestāv vēsākiem vakariem. Tādiem, kad esi saelpojies pilnas krūtis rudens lapu smaržu pēc garas pastaigas. Pagatavojams vienā katliņā un neprasa daudz iemaņu. Nedaudz ass, bet patīkami. Tiem, kam negaršo asi ēdieni var pievienot mazāk karija pastas un pasniegt šo ēdienu ar grieķu jogurtu - tas neitralizē aso garšu. Ēdiens, ko ļoti ērti ievietot pusdienu kastītēs - nes savu #lunchbox ar lepnumu.


Ar garšīgākajām receptēm gadās tā, ka bilžu ir vismazāk, jo ēdiens bijis tik labs, darbošanās tik aša, ka procesu uzņemt cītīgāk pat neienāca prātā. Taču paļaujieties - šis ir ēdiens, kas pelnījis vietu kā viens no labākajiem veģetārajiem sautējumiem (karijiem.)

To ir viegli papildināt arī ar vistas filejas gabaliņiem, ja nu tomēr veģetāra maltīte šķiet par "īsu".

Kvinoja satur lielu daudzumu augu valsts olbaltumvielu, un saldais kartupelis ir vienkārši feina sava parastā brāļa kartupeļa alternatīva. Kaut absolūti veselīgi ir abi.

Kokosriekstu pienu es neizmantoju visu bundžiņu, jo tas tomēr satur lielu daudzumu taukvielu. Manuprāt, puse ir pietiekoši krēmīgai garšai - saglabājot veselīgu mērenību. Otru pusi izlietoju dažu dienu laikā pie brokastu putras piena vietā.

Nepieciešamās sastāvdaļas: *200g gaišā kvinoja (sausā veidā) *1 liels vai 2 neliela izmēra saldie kartupeļi kubiņos (500g) *1 puravs - baltā daļa sagriezta smalki *1 zaļā paprika - kubiņos *150g ķiršu tomātu - pārgiezti uz pusēm *Sauja rozīņu *1/2 bundžiņa kokosriekstu piena (200g) *Glāze ūdens (lai nosedz pannas saturu) *1 Ķiploka daiviņa smalki sakapāta *1 neliels gabaliņš ingvera smalki sagriezts *2 TK sarkanā karija pasta *Šķipsna kumīna *Sāls Pagatavošana: *Katlā, kur gatavosi kariju sakarsē nedaudz eļļas, apcep puravu, ķiploku, ingveru. Pievieno kumīnu, karija pastu un zaļo papriku. Apcep 5min. *Pievieno saldos kartupeļus un visu apcep vēl dažas minūtes. Pievieno ūdeni, lai tas viegli nosedz katla saturu, un uzvāri. *Kad ūdens vārās, pievieno kvinoju. Kad kvinoja šķiet uzsūkusi visu ūdeni, pievieno arī kokosriekstu pienu un ķiršu tomātus. *Visu sautē tik ilgi līdz saldie kartupeļi ir mīksti, un kvinoja gatava. Tas aizņems apmēram 15min. *Beigās pievieno sauju rozīņu. Tās sniedz ļoti labu kopējo garšu. Veselīgs, sātīgs karijs gatavs! Lai izdodas!

0 comments

Recent Posts

See All

UZZINI PIRMAIS (NODARBĪBAS & MEDITĀCIJAS)

KONTAKTI

Nāc ciemos ! Mani var satikt pašā Rīgas centrā-

People Fitness Riga
Ernesta Birznieka Upīša 21E

Tāpat priecāšos saņemt ziņas, izmantojot kādu no sociālajiem tīkliem.

  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon